2007-06-29

Den söta segersmaken

Jag satt och följde matchen via telefonens webbläsare på en tapasrestaurang i Lund.
Flera av mina kollegor är helt ointresserade av fotboll, fine, men jag bryr mig och jag var tvungen att kolla hur det gick.

Håkan gjorde om bedriften från 94 och avgjorde till Landskronas fördel. 2-1 och visst, det är bara cupen, men fan, vi slog HIF och det känns gött som fan.

Det blir bara ännu roligare när man läser kommentarer på Bois forum i stil med den här:

BOIS BARA REN TUR, MAN KAN INTE SÄGA GRATTIS FÖR NI VAR MER AV EN BESVIKELSE ATT SE. NI LÅG MER PÅ GRÄSET O BÖLADE ÄN ATT SPELA FOTBOLL.
NI KAN INTE SÄGA ATT NI SPELADE BRA FÖR DET GJORDE NI INTE. MEN VI KOMMER NOG ALDRIG SES IGEN FÖR NI PÅ VÄG NER ÄN UPP


Och inte hjälpte det för di röe att ha Henrik Larsson i laget, men det är ju som vi alltid trott, Henke är ju egentligen en boisare, innerst inne.

0 kommentar(er):