2007-08-17

Dejta en kändis

Jag hade hoppats på Kristina Lugn, eller åtminstone Tuva Novotny, men ... Elena Paparizou? Skönt att jag redan är spoken for dårå.


Testet finns här och jag hittade det via xrob.

UPPDATERING:
Jag var ju tvungen att göra testet med manliga kändisar också. Så om jag hade lekt på andra sidan staketet, hade Micke Persbrandt tydligen passat perfekt!


Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentar(er):

Malin sa...

Hihi, jättekul. Elena Paparizou var lite otippat måste jag säga. Själv blev mitt resultat Martin Stenmarck. Skrattade gott, inte riktigt vad jag väntat mig. Han är inte min absoluta favorit direkt. Mikael Persbrandt, Fredrik Ljungberg, Svennis och Alexander Skarsgård hamnade därefter.
Kram /M

Malin sa...

hehe, Micke Persbrandt var min tvåa så då har vi nästan samma smak när det gäller grabbar du och jag. Intressant.

Per sa...

Tilde de Paula och Martin Stenmarck blev min score. Stenmarck verkar vara populär.