2008-08-22

Goa gubbar


Goa gubbar, originally uploaded by windyjonas.

Personliga favoriter. Du känner givetvis igen allihopa?

4 kommentar(er):

ctail sa...

Nej, men jag känner igen Sean Penn, Allan Edwall, Jim Jarmusch, Morrissey, Tom Waits och Springsteen, och så är jag ganska säker på att han med glaset är en irländsk folkrockare som jag just nu inte kommer på namnet på. Två av de övriga liknar Terry Gilliam och Elvis Costello, men jag sätter sannolikheten till mindre än hälften att det verkligen är de. Vidare kan jag tänka mig att jag kanske skulle ha känt igen mannen med mössan om bilden vore större.

Windy sa...

Man kan se bilden lite större på flickr

Windy sa...

Här är de allihop:
Sean Penn, Shane Macgowan, Sonny Johansson, Neil Young, Charles Bukowski, Allan Edwall, Dan Hylander, Elvis Costello, Dr. Dre, Jim Jarmush, Joe Strummer, Morrissey, Tom Waits, Bruce Springsteen

Ursula sa...

..kungen..